قوانین و مقررات

موافقت نامه استفاده کاربران از خدمات ایران ترید

این موافقت نامه بر اساس اصل آزادی اراده  فی مابین مجموعه ایران ترید و هر کاربری است که به نحوی قصد استفاده از خدمات مختلف سایت و اپلیکشن اینترنتی این شرکت یعنی irantrade.net را دارد منعقد گردید. لذا کاربران موظفند قبل از ثبت‌نام تمامی مفاد این موافقت نامه را مطالعه نموده و صرفا در صورت پذیرش آن اقدام به ثبت نام نمایند.

بر اساس مفاد مندرج در این سند، حقوق سایت و اپلیکیشن ایران ترید و شرایط استفاده از آن و حقوق و تکالیف کاربر که با اراده آزاد و مطالعه دقیق و آگاهی از کم و کیف شروط پنل ایران ترید در کمال صحت و سلامت عقل و نیز قصد و رضا شرایط و مقررات این موافقت نامه را به صورت کامل و دقیق مطالعه، قبول و پذیرفته است. لذا حق هر گونه اعتراض، عدم اطلاع، ایراد، ادعای جهل و یا هرگونه ادعای دیگر را چه در زمان حال و چه آینده را از خود سلب و ساقط می نماید.

بنابراین طرفین بدین وسیله قصد و نیت خود را در قالب این توافق نامه و در دو بخش شروط عمومی و اختصاصی و تایید نهایی به شرح زیر اعلام نمودند:

.

شرایط عمومی موافقت نامه

۱-۱       سایت ایران ترید : سایتی اینترنتی می باشد که تحت همین دامنه به نام لاتین Irantrade  به آدرس www.irantrade.net از طریق اینترنت قابل دسترس می باشد. این سایت برای کاربران ایرانی دارای شرایط این موافقت نامه و در تطابق کامل با قوانین آمره جمهوری اسلامی ایران می باشد و در تمامی مراحل از این قواعد تبعیت می کند.
۱-۲       کاربر : شخصی است که بنا به اراده کامل و آگاهی از کم و کیف و رضای کامل خود از سایت ایران ترید دات نت و یا اپلیکیشن آن بازدید می کند و بدون هیچ گونه اجبار از خدمات این سایت و اپلیکیشن استفاده می نماید که در این موافقت نامه طرف دوم نامیده می شود.
۱-۳     موافقت نامه: سندی است که مشخصات اصلی شامل، مقدمه، تعاریف، شرایط عمومی و اختصاصی و نیز تایید نهایی می باشد. 
۱-۴     تجارت الکترونیکی: مفاد قانون تجارت الکترونیکی مصوب ۱۳۸۲ و مقررات مربوط به تجارت می باشد.
۱-۵     فیشینگ : اقدام یا مجموعه اقدامات و نوعی حمله مهندسی از طریق رایانه است که  برای به دست آوردن اطلاعاتی مانند نام کاربری، گذرواژه، اطلاعات حساب بانکی و مانند آن ها از طریق جعل یک وبگاه، آدرس ایمیل و مانند این ها انجام می شود.
۱-۶     فورس ماژور: منظور از فورس ماژور، وقوع هرگونه حادثه خارجی، غیر قابل دفع، غیر قابل کنترل و غیر قابل پیش‌بینی است که نوعاً خارج از اراده طرفین موافقت نامه بوده و نیز مستند به فعل یا ترک فعل هیچ‌یک از طرفین (شرکت و کاربر) نباشد و از جمله مصادیق آن می‌توان به سیل، زلزله، آتش‌سوزی، جنگ، اعتصاب، بیماری‌های واگیردار، قطعی سراسری اینترنت، قطع سراسری برق و یا دیگر وقایع مرتبط و هم سنخ می باشد.

ماده ۲: موضوع موافقت نامه

موضوع این موافقت نامه فعالیت مشترک طرفین در بازارهای مالی بین المللی به درخواست کاربر و به توسط کاربران در بستر اینترنتی ایران ترید وفق شرایط و مقررات مندرج در این موافقت نامه میباشد.

ماده ۳: مدت اعتبار موافقت نامه

مدت اعتبار این موافقت نامه از تاریخ انعقاد و عضویت کاربر تا زمانیکه طرف اول نسبت به فسخ، اقاله و خاتمه قرارداد اقدام نکرده یا طرف دوم اقدامی خلاف مقررات سایت انجام نداده باشد معتبر می باشد.

ماده ۴: شرح خدمات

خدمات ارائه شده عبارت است از ارائه مشاوره مالی به کاربران در خصوص نحوه خرید و فروش بنا بر تجربیات مجموعه ایران ترید ، انجام معاملات در بازارهای گوناگون به وکالت از کاربر با رعایت موازین حقوقی و قانونی و شرعی ، ارائه خدمات قانونی به کاربران در حیطه بازارهای مالی اعم از آموزش و هر نوع خدمتی که در عرف مجاز شمرده شود به هر کاربر که قصد استفاده از خدمات آن را داشته باشد به شرط رعایت مفاد این موافقت نامه و عدم وجود  منع قانونی وی ، ارائه می کند.

ضوابط و مسئولیت

۱. کاربر می پذیرد که هر گونه سهل انگاری کاربر در حفظ اطلاعات امنیتی حساب کاربری خود از جمله گذر واژه، بر عهده شخص کاربر است و این مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در این مورد به عهده نخواهد داشت.

۲. کاربر می پذیرد در صورتی که در ارائه خدمات ایران ترید خللی ایجاد شود که مستند به فورس ماژور باشد، در این خصوص مسئولیتی بر عهده ایران ترید نخواهد بود.

۳. کاربر می پذیرد پیش از هرگونه اقدامی نسبت به تکمیل پروفایل خویش ازجمله آدرس پستی، الکترونیکی و سایر موارد خواسته شده در سایت اقدام نماید.  در غیر این صورت تمامی عواقب بر عهده شخص وی بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه ایران ترید نخواهد بود.

۴. کاربر می پذیرد هرگونه اخطار و اطلاعیه از طریق ایران ترید تنها به ایمیل و یا شماره تماس اعلامی کاربران هنگام ثبت‌‌نام در ایران ترید و یا از طریق حساب کاربری ارسال و به کاربران اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین کاربران می‌توانند با اطلاعات مندرج در قسمت راه های ارتباطی، جهت اخذ اطلاعات ضروری و یا ارائه پیشنهادات و هرگونه سوال در ارتباط باشند.بدیهی است آدرس پستی اعلام شده از سوی کاربر وفق مقررات آدرس مکاتبات اداری و حقوقی تلقی خواهد شد.

۵. کاربر می پذیرد که طرف اول در حدود قوانین، ضوابط و مقررات این موافقت نامه تعهد یا ضمانتی برای سایر موارد دیگر از جمله ارائه‌ خدمات در خصوص ارزش ارز نسبت به ریال که بنا به شرایط ایران ترید پذیرفته نشده است یا نامعتبر می باشند را بر عهده نخواهد داشت.

ماده ۵: شروط و تعهدات

کاربر ملزم است ضمن رعایت کلیه موارد مطروحه در این تفاهم نامه و رعایت اصول فنی و استانداردها، موارد ذیل را نیز در فعالیت های خود به عنوان شرایط اختصاصی لحاظ نماید:

۱. کاربر می پذیرد که منبع و مقصد کلیه ارز دیجیتال / رمز ارز و نیز منبع و مقصد مالی یعنی همان مابه ازای نقدی ریالی و رمزارزی خرید و فروش که در قالب استفاده از خدمات بستر ایران ترید توسط وی مورد ارائه قرار میگیرد و منتج به فعالیت ایران ترید در بستر های مالی میگردد کاملاً قانونی و مطابق با قوانین بین المللی و مقررات آمره جمهوری اسلامی ایران باشند.

۲. کاربر می پذیرد که مالک قانونی وجوه و حساب هایی است که وی در هر سفارش به هر نحو چه در خصوص شارژ

اکانت شخصی و یا غیره استفاده کرده می باشد.  لذا مسئولیت هر گونه ادعای معارض با شخص کاربر خواهد بود و هیچ گونه مسئولیتی متوجه ایران ترید نمی باشد.

۳. کاربر می پذیرد  چنانچه هر یک از شرایط این توافقنامه توسط هر مقام ذیصلاح غیرقابل اجرا، نامعتبر یا غیرقانونی تشخیص داده شود، اعتبار سایر شرایط و ضوابط این توافقنامه را تحت تأثیر قرار نخواهد داد.

۴. کاربر می پذیرد حداقل سن برای ثبت نام، احراز هویت و فعالیت در ایران ترید و بهره مندی از خدمات آن صرفاً ۱۸ سال تمام شمسی می باشد.

۵.کاربر می پذیرد  حساب کاربری خود ( ازجمله در قالب حساب بانکی اجاره ای، افشای اطلاعات کاربری برای دیگری و…) را در دسترس و یا در اختیار دیگران قرار نخواهد داد و چنانچه این موارد اثبات شود موجب مسدود شدن حساب کاربری فرد شده و هرگونه عواقب ناشی از چنین اقداماتی بر عهده خود کاربر می باشد.

۶.با عنایت به اینکه ممکن است قوانین در مواردی و بسته به شرایط موجود در نظام جمهوری اسلامی تغییر کند لذا کاربر می پذیرد حسب مورد در صورت هرگونه تغییر مزبور، وب سایت و اپلیکیشن به اطلاع رسانی اقدام نموده و موارد تغییر را  اعلام و اعمال می نماید و در نتیجه کاربر موظف به مطالعه و پذیرش آن ها در زمان مذکور می باشد.

۷. کاربر می پذیرد در صورت واریز مبلغ یا مقدار متفاوت با سفارش از طرف ایران ترید (مقدار بیشتر یا کمتر)  و یا واریز به آدرس متفاوت با سفارش، اقدام به اصلاح و تسویه تراکنش با ایران ترید بر طبق سفارش نماید.

۸. کاربر می پذیرد که از ریسک‌های مربوط به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی بین المللی مطلع بوده و با علم به این موضوع اقدام به سرمایه‌گذاری و تبادل می‌نمایند.

۹. ایران ترید می تواند به منظور افزایش امنیت کاربر و یا به روز رسانی و تغییر زیر ساخت اقدام به تغییر آدرس کاربران نماید.

تیم حقوقی ایران ترید

دلیل بازگشت وجه

You have not selected any currencies to display